söndag 13 juni 2010

Terapi.....

Ah shit vilken terapi jag har här just nu;) Ormprogram på tv....handlar om kungskobran....stor, ormig och allmänt äcklig bara:( Ormar är bland det äckligaste jag vet. Eller äckligt kanske är fel ord....jag är bara sjukt rädd för dom helt enkelt......uss dom är ju inte ens söta när dom är bebisar ju......annars är ju typ alla djurbebisar söta MEN inte ormarna!!!!! Fan jag kommer drömma om ormar i natt nu...fattar inte varför jag kollar...självplågeri, ha ha ha

Rätt vanligt är ju att ormar kopplas ihop med sex på något sätt...att det ska vara lite sexigt med ormar.....det fattar inte jag.......dom är ju farliga ju......bara för att dom är penisformade och extremt långa gör dom fan inte sexiga...eller har jag missat något;)

Apropå nåt helt annat så är det Hairspray på tv nu......rätt konstig film/musikal.....Och varför är John Travolta med och utklädd till tjock kvinna???? Jag ska fundera på detta en stund medans jag duschar......gud vilken intressant kväll detta här;).......shalom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar