lördag 5 juni 2010

Tänk om.....

Jag bodde i ett av dom fina sandfärgade stenhusen som låg nedanför berget på Mallorca.....Med en lång sandväg med trädallè upp till huset....med palmer och blommor och fina växter.......en liten olivodling.......en liten häst som jag kunde rida runt vår lilla gård med.........va lycklig jag skulle vara då.........

Så vackert var det på väg till flygplatsen idag:) Önskar att barnen varit större så man kunde ha rest runt och upptäckt ön Mallorca. I Alcudia där vi var var det ju bara turist lixom, inget genuint på något sätt. Inget som tydde på att vi var i spanien.....bara turister med turistaffärer och turistrestauranger:( Vi visste ju detta och vårt syfte med resan var sol och bad typ och det har vi ju fått. Fint hotell med jättefint poolområde samt även jättefin strand som vi var vid några gånger. Dock så såg jag igårkväll sista kvällen en spansk liten krokig gumma och det kändes bra;) Vädret har varit varmt med sol varje dag utom en som var molnig men varm ändå.

Hade tänkt att skriva massor nu ikväll men jag känner mig lite uttömd:( Känns trist att vara hemma för att vara helt ärlig. Hade kunnat stanna där i en vecka till bara för solens skull. Här hemma är det ju kallt;) Dessutom är jag jätteallergisk mot vad vet jag inte nu här hemma:( Snorar och snyter och bara blä just nu:( Lite träningsabstinens har jag oxå......har vattenjympat 3 dar under veckan som gått och bara småpromenader.....imorrn blir det låååång promenad här hemma så man kommer på banan igen;) Nu ska jag duscha!

Adios.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar