torsdag 24 juni 2010

Dag tre och 3 kilo lättare.....

Just nu hålls jag vid liv av vätskeersättning......en sked var 5:e minut .Har just ätit en sked yougurt....måste vänta 5 min innan jag tar nästa.......när jag börjar må illa så suger jag lite på en pingvinlakrits........det hjälpte första gången så jag ber en bön att det även ska hjälpa vid nästa......Så vad har hänt?

Detta har hänt......

Satte in spiral för en vecka sedan. Dan efter svullnade magen upp och har varit så sen dess. Samma dag for vi till Riga...var där i ett par dar sen hem med samma svullna mage...dagar gick och det blev måndag, måndag kväll, måndag natt och jag hade jätteont i magen hela natten......På morgonen in till akuten och kolla så spiralen satt där den skulle vilket den gjorde men dom kunde konstatera att jag hade en infektion i kroppen som proverna visade på plus att jag hade ganska hög feber. Dock så var dom osäkra på om infektionen sitter i livmoderna pga spiralen eller i tarmen och att det beror på annat. Fick åka därifrån med 2 st olika antibiotika. Har varit sängliggande sen dess med feber, kräk mm och såklart migrän. Har alltså inte ätit ordentligt sen måndags middag:( Jag är hungrig men kan inte äta för då spyr jag. Känner mig så matt och tunn så det känns som om jag ska gå av. Mitt förbannade huve vill jag bara kapa av.

Imorgon är det midsommar. OM jag har tur och får behålla det jag får i mig idag dvs yougurt så kanske, kanske jag kan få äta lite kokt torsk med ris imorrn, HURRA. Fucking nice midsommer

O mitt i detta sitter jag här och gnäller men fan, nåt måste jag göra medans test av intag av föda pågår. Än så länge går det.......

Har lämnat div härliga prover pga att jag varit utomlands. Det värsta skulle vara typ salmonella eller nåt! Vad det innebär vet jag inte och tänker heller inte ta reda på innan provsvar kommit. En jobbig sak i hela det här är att spiralen rök, igen.........förra gången jag fick spiral för flera år sen fick jag nämligen en infektion i livmodern med 2 sort antibiotika just som denna. Dock denna gången så är dom ju osäkra eftersom magen är så bäng. Kanske så tog dom spiralen i onödan och det känns jobbigt. Har ju inte varit helt lätt att få den på plats:( Jävla skit rent ut sagt:(

Nu har jag gnällt klart. Nu ska jag ta migränmedicin och lägga mig i ett tyst sovrum och drömma härliga drömmar. Härliga drömmar när jag har en orgie......i MAT.......och tårta och jordgubbar och tomat och mozzarella, och oliver, och kyckling och.................FAN vad hungrig jag är:(

Fucking Glad Midsommar:0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar