torsdag 10 juni 2010

Superhjältar!!!!

Dom är starka, snälla, snabba, tåliga, problemlösare, medlare, rättvisa, fantasifulla, kärleksfulla, påhittiga, finurliga........Det finns ingenting som dom inte klarar av........Dom kan gå genom eld och vatten........Världen skulle te sig chanslös om inte dessa hjältar fanns....... Jag pratar inte om Superman eller Spiderman eller Batman.......Jag pratar om MamMan.......Just det, alla vi MAMMOR som får världen att gå runt:) Vi är dom sanna Superhjältarna och vi är ju helt jävla fantastiska!!!!! Tänk på det nästa gång du känner dig lite nere. Vilket fantastiskt jobb du gör med dina barn! Så stanna upp och slå er själva över bröstet och ge er lite beröm......Det tänker jag göra när jag stannar upp i vardagen och tittar på mina fina barn som jag faktiskt har en ganska stor roll i att dom är just så fina som dom är. Ingen är perfekt så släpp dom kraven om du har dom, var istället STOLT över att du gör och har gjort det bästa du kan. Man kan inte begära mer än så och oftast så är ju det alldeles tillräckligt. Så sträck på dig och fortsätt med det underbara du gör.....Att vara mamMAN;)...........

Känner du för att fylla på med mer ord så känn dig fri............

Kärlek till alla mammor!

En extra hälsning till min kärmor (svärmor), Mycket kan jag men inte att sy.....Tack för det fina hjärtat på min favvotröja. Den blev supernice. Du är min superhjälte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar