tisdag 2 mars 2010

Jag är kär.....

igen......Han är min senaste......Han har alldeles guldigt hår som står upp i en liten tuppkam, alldeles klarblå stora ögon som man bara drunknar i, en liten knappnäsa och alldeles mjuka lite nypvänliga kinder, en underbart mjuk härlig kramgo kropp, en röst som får mitt hjärta att smälta. Han är mellan 60-70 cm lång och har just fått sina första 2 tänder.......

Hans favoritsyssla när han är hos mig är att dra i mitt hår. Det gör skitont men han är så söt så vad ska man göra;) Han övar sin röst varje dag, ibland så högt så att det skär i mina öron men han är ju så söt så vad ska man göra;) När vi äter så brukar han gnugga ut maten i hela sitt ansikte men det är ju samma sak där, han är ju så söt så vad ska man göra;)

Han är kärlek. Ren kärlek bara och jag älskar honom så ofattbart mycket....... Min lilla fina......

Kärlek min kärlek......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar