onsdag 31 mars 2010

Men det är ju inte sant.....

Hur kan jag vara sjuk igen????? Har försökt ignorera det hela veckan och kört på med promenader lååånga, varit nere i simhallen och dansat:) Åh det är väl kanske det som är problemet;) MEN det känns så svårt just nu när man har ett flow lixom. Är på väg ner i vikt, har blivit mkt fastare och bara överhuvudtaget så känner jag mig mer tillfreds med mig själv och min kropp. Den känslan är så nice så jag kan inte sluta, fast jag är sjuk.

Nu är det påsk oxå och hur fan ska det gå då? Jag är ett snaskmonster, jag erkänner. Är så svag för allt som börjar på go och slutar på dis. Eller egentligen allt som är onyttigt och går att stoppa i munnen. Kakor, bullar you name it;) Me like. Fast jag älskar mat oxå, bara jag slipper laga det själv;) Ska dock försöka att hålla igen och hittills har det ju gått skitbra....Jomen faktiskt så har det gjort det. Har bara ätit på lördan och då var det bara några få godisar. Såå duktig klarar jag nog att fortsätta vara. Bara inte någon kommer med choklad eller drageèägg eller ballerinakakor eller lakrits. Bara inte det, då ska det nog gå bra;)........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar