söndag 28 mars 2010

Hur ser våra liv ut om ett år?

Sa bästaste på restaurangen igårkväll. Var på Vapianosturegatan. Gott men lite väl hög ljudvolym. (tänk på att vi är lite äldre nu...)Blev skrikprat hela kvällen så dagens röst är en slags whiskeyvariant typ;) Men frågan hon ställde är intressant. Hon är singel och har sin lilla prins varannan vecka. Träffade en kille bara kvällen innan som verkar intressant:) Dom har messat men ännu inte pratat på riktigt så mycket. Följder det med spänning........ En annan kompis som var med har samma situation som jag, man, 2 barn och hus.........Hon gissade på att hon och jag skulle sitta med nr 3????........Näääää sa jag, absolut inte. Själv hade jag inga teorier alls. Dock så bestämde vi tror jag att vi ska dit om ett år igen och fira bästaste som då blir 32.....ha ha sug på den du;) och då ska vi tänka tillbaka på denna kvällen och se vad som har hänt.........Åh så spännande tycker jag, kan knappt bärga mig:) Kvällen avslutades med att brandlarmet gick så vi sprang ut med alla grejor och väntade på brandkillarna MEN till vår stora besvikelse så kom dom aldrig så efter en stund så började folk att gå in igen men inte vi.....vi smög i väg lite diskret därifrån utan att ha betalat för oss.....shit va busigt.....är väl det som kallas för springnota, fast vi körde smygnota.....:)

Tack mina bästa för en nice kväll. Jag älskar er mest;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar