tisdag 16 mars 2010

Snälla låt oss slippa.....


se dessa totalt intelligensbefriade otäcka människor som invaderar tv3 alldeles för ofta. Satte på igår och trodde på fullt allvar att det var dolda kameran eller nåt sånt program MEN icke, det var svenska hollywoodfruar..........att dom ens använder ordet svenska får mig att skämmas och rysa i både kropp och själ. Jag orkar inte ens gå igenom alla karaktärer, ferdinands mamma känner man ju igen sedan tidigare och hon är ju korkad men man tycker ändå mest synd om henne bara MEN den nya inte alls svenska donnan nämligen finska, ursäkta mig men fy fan. Var hon på riktigt? I vanliga fall så kan jag lida mig igenom såna här program med ett skratt men efter gårdagen så känner jag mig mest lite arg över att tv3 visar sånt här skit. Det måste ju vara fler än jag som skäms en smula över att dessa damer representerar sverige i hollywood. Ge mig en kräkhink tack.......

1 kommentar:

  1. Kanske världen bästa program, lyteskomik för hela slanten. :-)

    SvaraRadera