fredag 26 mars 2010

Inte igen....:(

Ont i halsen......lite snorig...... men annars ok....

Var på mammakväll igår på junibacken och det var mycket nice. Sååå skönt att få komma iväg utan barnen en stund. Dock så kände jag redan igår att halsen var på gång men men blir det inte värre än så här så är det faktiskt inte så farligt. Mannen är hemma och sprutar magen 2 ggr om dan. Känner sig lite låg men det är ju inte så konstigt. Tyckte han var lite väl cool under förra veckan när han for in och ut på danderyd så detta låga nu är nog lite efterchock tror jag. Hoppas att det vänder snart iaf. Om jag får som jag vill så far han ner till gymmet under helgen och fixar ett träningskort. Vet att det skulle få honom att må så mycket bättre. Det känner jag själv så starkt nu när jag är superduktig med promenader varje dag. Svettpromenader varje dag......Fan vad jag svettas....Blir det värre med åldern månntro?.......Eller är det bara så att jag bränner fett och att det är det som tar sig ut;) Det tror jag...........Iaf så kommer nog jag oxå att fixa kort på gymmet jag med. 600 pix i månaden blir det för oss båda och jag tror att det ändå är ett ok pris. Hoppas pix bara betyder pengar så att det inte är ngt slags kodord för nåt annat än vad jag tror....ha ha ha ha

Imorrn ska jag och min bästa och några till ut och käka och sen vidare någonstans. Bästa fyller år på söndag. Det ska bli skoj. Hoppas snoret håller sig borta och att halsen inte blir värre bara......

Var på ica idag och hämtade MINA GRYMMA SKOR.......... Det blev dom gula!!!!!!!!Läääängtar till sommaren nu.............

Skor skor jättefina skor......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar