fredag 5 mars 2010

Men blä va trist det är....

och packa.......Precis hela vardagsrummet är fullt med kläder.......Om man har två barn som ska med på resa så tar det energi och packa vill jag lova. Minns iuförsig att man kände likadant när man hade en liten. Den där chocken över hur mkt grejer man ska ha med och framför allt få in i bilen.....man frågar sig helt enkelt, hur är det möjligt???? Just nu är jag i det stadiet bara och faktiskt inte orkar riktigt. Blääääää vad det är synd om mig;) som måste packa....för att fara till fjällen en hel vecka.....äta god mat.....busa i snön.......dricka cider;)......basta......äta godis.......mysa........inte ha ett enda måste........som sagt, stackars lilla mig..........stackars lilla mig

Nu väntar jag på stors Me&I jeans som är på hemgång från ica:) Så snygga och efterlängtade av oss båda:) Men nu måste jag packa....snart.....ska bara......göra lite kaffe kanske......och kolla vad det är på tv.......eller nåt;)........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar