torsdag 13 januari 2011

Svabba av då.....

Jag öppnar locket och där, där sitter det fast och stirrar på mig. En efterlämning av någon före mig, en tag, anala bakterier som hånar mig. Här sitter jag och väntar på att just du ska komma och se mig och reagera. Jag mår illa men måste ändå sätta mig och göra det jag ska. Sen väljer jag ändå trots kräk på väg att ta bort skiten, trots att den inte är från mig. Lite bajs i en toalett..........är det så svårt att svabba bort sin egen skit???????Inte för mig men för många andra. Jag lovar och svär att jag ALDRIG har lämnat en toa i det skicket och kommer heller ALDRIG att göra. Om du tar bort din skit så tar jag bort min, ok? Då säger vi så!

Tack!

Detta hände på jobbet men är såklart lika äckligt om det händer hemma! Punkt!

1 kommentar:

  1. HAhahaha!!! Samma sak här! Fattar inte hur det kan va så svårt!!!

    SvaraRadera