måndag 17 januari 2011

Fortfarande vaken.....

Bloggar, thear och kollar på simon och tomas och räds lite inför morgondagen då liten ska ha sin första dag på dagis med pappa. Tack och lov känner jag om jag ska vara helt ärlig. Jag är glad över att slippa skola in även denna gång. Förmodligen kommer det att få jättebra men man vet ju aldrig. Liten är ju rätt bestämd med vad han vill och inte vill. Gällande den lilla så vägrar han fortfarande att somna ensam och vaknar fortfarande varje natt och är vaken mellan 1-2 timmar. Fan va tröttsamt det är. Hoppas det är över snart.

Jag känner mig så jävla sliten. Ingen träning alls, massa mat och fika och helgen bjöd på migrän fre, lörd och söndag och även lite på g just nu. Tror inte att jag med ord kan beskriva hur jävla tungt det känns ibland. Att få ihop en fungerande vardag med 2 barn, jobb, hem och MIGRÄN är fruktansvärt svårt ibland. Just i denna sekunden känns det tungt. Förhoppningsvis så tar jag mig iväg imorrn och simmar och då känns det kanske lite bättre. Jag vill komma igång med promenader oxå men det är sååå svårt. Svårt att hinna med känns det som plus att det skulle vara kul med sällskap. Jag är ju så mörkrädd och det är oftast på kvällen som det finns tid till att just gå. Våren är dock här snart och så även ljuset.

Stor började på dans idag igen och nästa vecka ska han börja på fotbollsskola. Det känns lite sådär med många aktiviteter men han ville detta så då kör vi på det. Jag vill inte sönderaktivera honom bara som jag anser att många föräldrar faktiskt gör idag. Det är faktiskt bevisat genom olika rapporter hit och dit att våra barn är stressade, så det så, och det vill man ju inte. Kan kanske ha med att göra att jag inte heller vill stressa!!!!

Nu ska jag sova och hoppas på en mer styrkedag imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar