fredag 28 januari 2011

Just nu

bloggar, plockar ur och i maskinen, tvättar, plockar varor, diggar old school hip hop med lovely Bentan och småplockar allmänt. Multitasking på högsta nivå och det funkar ju bra, Just because I am a WOMAN!!!! Just därför går det så jävla bra.

Dagens mognaste:

Att skrika till en 1 1/2 åring, SLUTA SKRIKA FÖR I HELVETE ungefär 5 cm från hans ansikte!

Dagens I LIKE:

Lords Of The Underground - "Chief Rocka"
Sergent Garcia - "Gigante"
Ol' Dirty Bastard - "Shimmy Shimmy Ya"
Taget från spellistan på metropol. Dom här gick jag lixom igång på!

Dagens mest bisarra:

Gurkan jag köpte på ica, den är exakt 39 cm och med en omkrets på 18 cm!!!!!!! My oh my.....

Dagens goda gärning:

Bästa S som lånade ut bilen så jag kunde just handla. Man kan dock säga att hon gjorde sig själv en god gärning då det var maten hon ska få äta ikväll som inhandlades. Stank u baby;)

Nu ska jag vara lite mer effektiv utan datorn eller rättare sagt så får den inte plats i tvättstugan.

Om jag hade en ajfån så skulle jag oxå kunna blogga på språng som A gör.........

1 kommentar:

  1. det kan man göra med dom flesta telefoner!! kolla bloggger infosida :)

    SvaraRadera