onsdag 19 januari 2011

Har gått iallafall.....

jävla skitblogger.......inlägget försvann och jag orkar inte skriva igen........så jag gör det inte!

Fast jag skrev typ att gravidmagen ska bort nu. Gå gå och zumba på söndag med fina A!

Kräksjukan är nära igen så kanske får jag prova Kräksjukedieten som går ut på att tömma kroppen på allt och sedan börja om från noll. Tar ca 1-3 dagar. Kan dock inte påstå att jag är sugen på det just nu......Jag har inte tiiiiid att sjuka nu!!!!!

Imorgon ska jag jobba in lite timmar,göra naglar och städa. Kan man klona sig snabbt nånstans? Nån som vet?

På fredag kommer fina A med familj och umgås och äter. Lördag har jag glömt vad jag ska göra men söndag ska jag ZUMBA med A, ja jag har sagt det 2 ggr men det ska bli sååå kul....tror jag. Fatta att jag inte kan göra något om kräket kommer!!!! Fan att jag inte tänker!!!!!

Då säger vi så....då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar