onsdag 26 januari 2011

Hur går det med träning då?

Jotack vad ska man säga? Hmm...ingen ZUMBA i söndags:( Fina A:s lilla fina var sjuk. Inge kul att åka bort då. Jag har iallafall gått i 3 dar nu i helveteskalltet, burr va kallt det är. Trodde jag skulle förfrysa mina ben både igår och idag. Idag frös dessutom kinderna sönder nästan litegrann oxå. Nu skulle jag vilja sitta med T på planet till thailand, den lilla pissråttan!!!!!! Iallfall så känns det så jäkla skönt att röra på fläsket. Med tanke på att jag ska gå ner minst 6 kilo så lär jag få röra mycket......Imorgon ska jag simma och sen gå långpromenad. Har jobbat klart denna vecka nu med lite övertid så jag kan känna mig nöjd. Om dom bara kunde höra av sig om extrajobb nu så skulle det kännas ännu bättre. Skulle lixom sitta fint med lite extra pengar.

På söndag blir det nytt försök med ZUMBAN och sen på tisdag börjar min magdans igen:))))

Varför skriver jag ZUMBA med jättebokstäver hela tiden?

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar