måndag 24 september 2012

Laddad?

När man vaknar 04.40 av liten halvmeterstyp som kommer in och bökar i ens säng, fortsätter hållas vaken av snarkande man i nästan en timme till, provligger soffan som bara gör nackvärken ännu värre, är det då ok att bara vilja ställa sig upp och skrika igång alla andra en sån jävla skitmorgon som denna?

Trösten att jag får åka hem efter jobb nr 1 och lägga mig och vila finns inte alls då jag ska till jobb nr 2. Kl 22.00 får jag gå hem idag!!!

Jaaa, jag tycker synd om mig själv och Jaaa, jag är lite bitter idag. Inte ens te stunden ensam i soffan kan få bort den här bistra minen idag. Att jag har en helvetestimme framför mig likt varje morgon med en sur grinig morgontrött unge och en mantrande rappakaljande dryg liten tjatunge gör att denna dagen nu ligger på topp för den värsta denna vecka.

Lyser det igenom att jag fått för lite sömn?

God jävla måndagsmorgon!

Bloggat från min ajfån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar