lördag 15 september 2012

Det är så konstigt...

Hur världen bara fortsätter snurra oavsett vad som händer. Trots att hela min lilla värld är i total gungning så är resten som vanligt. Det blir en krock som vissa dagar känns så kallt och konstigt.

Jag har varit hemma hela veckan. Utöver att allt känns allmänt tungt så har jag även mens och såklart migrän på det. Har gått på piller hela veckan och sovit mycket. Tog mig ändå iväg på kvällsjobb torsdag och fredag vilket kändes ganska ok.

Tack till alla er som hört av er. Jag har inte svarat alla men jag har fått era mess och det värmer att veta att jag har så många som bryr sig om mig. Snart är jag tillbaka helt i verkligheten.

Idag ska vi upp till arlanda på öpppet hus http://www.swedavia.se/arlanda/om-stockholm-arlanda-airport/om-flygplatsen/oppet-hus/

Vi hoppas på sol och nöjda barn!

Kram på er!


Bloggat från min ajfån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar