fredag 28 september 2012

I Mantorp får man ragg, om man vill!

In på macken, mötte en kille som toktittade. Under tiden inne på macken tittade han. På väg ut intensivtittade han och log. När vi kommer ut från macken och kör iväg ser vi att han är kvar, han tittar, hoppar in i sin bil och följer oss på motorvägen hela vägen ner till jönköping. Kör om varann några gånger och han tittar. Nästan lite creepy. Skrattanfall med tårar såklart.

Spolar vi tillbaka till macken så förutom han så började en chilenare vissla och vinka till mig.
Jag bara måste varit lik någon kändis. Det var sååå skumt.

Det var det galnaste stoppet ever längs med vägarna i vårt avlånga land. Kul med uppmärksamhet men idag blev det nästan lite läskigt. Imorgon går jag undercover med mössa och t-shirt med "Ullared" text på. Så jag helt säkert inte på något sätt alls sticker ut och verkar märkvärdig.

Kanske är dom bara undernärda med snygga stockholmare i Mantorp.... Vad vet jag;)

Tssssss

Bloggat från min ajfån

Location:Fortf i Joastorp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar