söndag 30 september 2012

Det var ett jävla tjat om Ullared!

Ingen Morgan. Ingen Ola- Conny. Fast stor hävdar bestämt att han såg OC en lång bit ifrån oss därinne. Grymt besviken;)

Ullared är stort. Gigantiskt jävla stort. Alltså GeKås. Trots att vi var där i 2 dar så känns det ändå som vi inte gick igenom allt. Det är stort. Faktiskt för stort. Man blir trött, seriöst trött.

Fredagen var lugnare än lördagen, mycket lugnare. På lördagen kände vi oss som får som vallades in på ett och samma ställe med våra kundvagnar. Trängsel, gråtande barn och vagnkrockar i vagnar och rumpor blev vardagsmat. Tur man har en fyllig rumpa.

ALLT är INTE billigt i ullared. Hygienartiklar kan du handla till samma pris på tex ÖoB här hemma. Överhuvudtaget om du är prismedveten så kan du handla likt ullaredpriser på många ställen här. Dock så var såklart allt det som jag handlade mkt billigare än hemma;) Kläder. Så mycket snygga och billiga kläder så det blev en hel del sånt.

Ganska mycket pengar byttes mot varor men i ärlighetens namn så är 80 % av sakerna sådant som jag ändå skulle ha köpt här hemma men köpte billigare i ullared.

Det var två intensiva dagar men helt klart värt. Nästa gång ska vi stanna o sova två nätter. Vi ska oxå undvika att åka ner på en helg. Det är bara sååå dumt. Det var lite kämpigt att sätta sig i bilen kvart i sju på kvällen och köra hem 50 mil i regn och mörker. Jävligt roligt har vi haft iaf. Tack min underbara familj som gett mig så mycket skratt denna helg!

En annan som skrattar högt VARJE JÄVLA DAG är Boris, Ullareds vd.

Tjoflöjt!


Bloggat från min ajfån

Location:I sängen - hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar