tisdag 20 september 2011

Tänk, 23 igen:)

Om jag räknar rätt så blev jag 23 första gången -01.......

Det enda jag minns från det året är att jag totalkrockade min fina vita golf manhattan med flygel på eller vad sjutton det heter.

Annars är det bara blurr. Iallafall så vet jag inte om just 23 året var ett bra år men det är där jag har stannat.

Knasigt.

Dagen idag har varit extremt lite jobb. Lunchmat i stinsen med chefen och sen lite shopping på det. Tårta på jobbet och sen tårta hemma. Fotboll, dans och träning väntar. 23 har jag blitt förut så idag tänker jag inte bli det så mycket. Ser fram emot lördagen med utgång med bästaste tjejerna. Vapiano på stureplan till mat sen vet vi inte vart vi hamnar. Jag vet att det blir kul iallafall!

Lite mellis på det då!

1 kommentar:

  1. GRATTIS på födelsedagen kära svägerska!! Hoppas att dagen blir hur härlig som helst!

    Hörs snart!!

    Kram kram

    SvaraRadera