måndag 12 september 2011

Kom igen smurfan, nu kör vi!

Om en stund kommer farfar och hämtar stor. Dom ska till kista galleria och kolla på smurfarna. Han har längtat i några dagar nu. I vanliga fall gör man sånt här med farmor men hon sitter där hon sitter med nyopererat knä så det blir premiär med farfar. Jättekul tycker jag då det är dags att grabbarna ibland gör saker på egen hand. Vi är så grymt glada över att farmor och farfar gillar att hänga med våra barn. För mig är det viktigt att vårda sina förhållanden man har om man har en bra familj. Bristen i min förstärker lixom det. Mannen har turen att ha världens bästa föräldrar och till en stor del så får dom även agera som mina ibland.

Själv sitter jag med spänningshv/ migrän efter en dag framför datorn. Snart så blir det annat i mitt yrkesliv hoppas jag. Planer finns men inget klart ännu. Nu, ipren och imigran och liggläge. Sen in till stan och fika med en vän.

Hoppas jag är så här pigg då:



Smurf

2 kommentarer:

  1. Heeej!

    Såg nu att du lämnat ett litet meddelande för en vecka sen typ!
    Renoveringsträsket är inte bara negativt då man ofta känner så förbannat jäkla skitduktig!!!;-)
    Snart är ni i mål och kan ägna ert liv i det nya palatset UTAN dåligt samvete och ångest över tak, värmesystem och lister. Sköööönt!

    Vi saknar er också, men tiden kommer! Snart är även vi i lilla tunisfjunis!

    Jo, våra svärföräldrar är inte så pjåkiga! Nu har även vi bokat in dem som barnvakt så det blir annorlunda att vara utan S en lördag.

    Ha en underbar migrändag så ses vi snart! :-)

    KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Snart tar jag över ditt jobb ;O)

    SvaraRadera