söndag 18 september 2011

Jag känner mig lite platt!

Jag är svart eller vit!

Antingen mår jag bra eller inte. Eller kanske det finns ett mellanting ändå? Som nu när allting bara känns platt!

Mitt go har lixom sugits ur mig (tillsammans med min tidigare kvinnlighet, japp, still TÅRD på det området). Skitdrygt kan jag meddela.

Jag vill att saker ska hända NU. Inte sen. Därför är det jättejobbigt att ha en eventuell husförsäljning  så långt fram och att dessutom inte veta vart vi ska ta vägen är oxå skitjobbigt.

Gårdagen skulle vi måla, igen. Jag målade en dörr sen gick jag runt som ett ilsket cp med must och lust hängandes från hälarna och mest bara suckade. Jo, jag somnade i solstolen en stund oxå men det är det ingen som vet. Jag orkar inte fixa med detta hus längre. Målet är nära men det är så ovisst. Sånt fixar inte jag. Jag vill veta. Kontrollbehov!!!

Idag är vädret muntert värre. Mannen jobbar. Mitt cp måste jag lägga åt sidan idag. Jag vill ju inte ens vara såhär. Har massa kul att se fram emot. Födelsedag, date med min syster och utgång på lördag....så varför känner jag mig så jävla platt???

Jag känner mig så jävla platt så jag orkar inte ens rada upp för mig själv alla anledningar. Tror inte att det blir bättre av det heller.

Idag ska vi till brandstationen och kolla på deras slangar;) (svägerskans ord) Hoppas regnet håller sig borta då vi ska gå. Två flugor i en smäll lixom. Aktivitet plus fettförbränning, men med min tur lär det spöregna.

Yippee Ki-Yay, Mother Fuckers

(inget personligt, kändes bara skönt att säga;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar