tisdag 6 september 2011

Dom magiska tre!

VAB!!!

Liten började den 15 aug. Jag vabbar för andra gången nu.Förr förra veckan fick han nån magknäpp och var hemma i 2 dagar. Nu imorse var han blöt av svett när han kom upp och hade 38.1 i feber. Att han var svettig tyder ju på att han haft ännu mer feber som dock är på väg ner vilket ju är bra. Annars så verkar han ok.

Är det såhär det ska vara nu fram tills maj nästa år? Muntert värre!

Jag själv låg med migrän hela dan igår. Vaknade vid 5 imorse och hade ont igen så i ärlighetens namn så har jag dubbla känslor över att vara hemma idag. Trött, seg och på tabletter går jag så tempot blir lugnt i soffan framför tv:n med liten vilket då passar ganska bra. Ändå så blir jag ju stressad eftersom jag såklart behöver jobba. Fullpreppad med piller så hade ju det funkat. Blir det vab imorrn oxå så är det mannens tur.

Dax för överdriven handtvättning samt sprit efter dagis och skola nu, om det nu hjälper?

1 kommentar:

  1. Jag säger bara Sempers magdroppar!!!!!! Ska boosta mina små med det fom idag!! Dyrt, men värt det!

    SvaraRadera