torsdag 26 augusti 2010

Jag bara måste säga....

att jag begriper inte att man avsiktligen väljer att utsätta sina barn för denna hemska barnsjukdom. Vet en del runt omkring mig som gjort så med sina barn och jag tycker det är hemskt! Detta är nog fan sjukdomsmässigt det värsta jag varit med om. Dag tre nu och det blir bara värre. För stor är det lindrigare men doktorn sa till mig att det är värst när dom är små som liten, runt året sedan blir det lindrigare upp till tonåren sen blir det jättejobbigt igen. Liten är så prickig och så störd av kliandet så han bara skriker och gråter. Feber på det oxå. Sagt förr men man vet att man lever. Det är en barnsjukdom som dom ska ha enligt en del men alla får det inte och det finns vaccin har jag läst. Så för mig att tänka att utsätta dom medvetet för att dom ändå ska ha det funkar inte alls, inte för mig iallafall. Detta är hemskt!!!!

Ta bort den här skiten nu!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar