torsdag 19 augusti 2010

Den totala bristen på glamour.....

har infunnit sig hos mig! Eller om jag ska vara helt ärlig så har den varit borta ganska länge! Jag önskar att jag kunde känna mig tränad, slimmad, trimmad och glimmad. Istället känner jag mig just nu som en gråblå tjockmagad svullsugen hamster som har en ostimulerad IQ på noll och är bara sugen på jävligt onyttiga saker! Ingen jävla hamstermat utan riktigt grisfet mat....eller inte mat men godis, kakor, bullar, muffins, u name it! Fettbobban! Fan tänk om jag är med barn???!!! Nä fast det vet jag att jag inte är men det skulle nästan kännas bra att ha en sån anledning att skylla på....ett skäl lixom för att sätta i sig bara en massa skit...jag är ju bara helt störd just nu. Kanske omställningen från ledig till fucking hamster igen.....vad vet jag.....

Jag läser mycket just nu. Har läst Mary Ann Keys senaste " en förtjusande man", riktigt bra tyckte jag. Har läst andra böcker av henne och jag diggar:) Just nu är det dock Martina som är på tapeten. Hon är rolig och jag önskar att jag oxå kunde vara så där Martina Haag aktig och skriva roliga böcker. Hon är skev på ett sånt där "känna igen sig sätt", lite kaos lite lagom sådär.

Jag är oxå skev men inte på ett roligt sätt tycker jag. Ena stunden sitter jag och läser Martina för att i nästa läsa skitseriösa böcker typ Kay Pollak, hans böcker som handlar om att lära sig tolka känslor mm. Galet kontra allvar.....Det är nog jag det. Mitt kaos ju.

Jag måste köpa en ny telefon igen. Köpte en i maj, en jättefin rosa som dock var redan 2 år gammal men just då skulle jag ha den bara. Visst, mannen sa att man inte kunde ha spotify men jag sket i det för jag skulle ha den rosa, just den och ingen annan ful jävla telefon med så där skitjobbig pekskärm. Thats it! Nu vill jag ha en ny......som man kan ha spotify i......och som man kan blogga med.........Ja OCH sån där jävla pekskärm!!!!!!! Yes baby, du känner mig bäst och jag borde lyssnat MEN du vet att jag aldrig lyssnar på dig just i stunden å jag skulle ha den där rosa, så var det då! Iaf så det som lockar mest är att jag vill kunna blogga när jag vill. När hjärnan går på högvarv och mitt kreativa finns där och bara vill ut. Min Martina lixom som vill ut i stunden. Inte samla på hög och försöka återge sen........sen när man kommer hem och har glömt bort det där braiga som man ju ville få fram.............

Nu ska jag kolla telefoner på en gång.......kanske en annan rosa;)

fast jag vet ju nu vilken jag ska ha........den som mannen tyckte i maj som jag absolut inte ville ha.......men det säger jag inte till honom än..........

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du är superglammig oavsett kakor i eller utanför magen. KRAM

    SvaraRadera