tisdag 10 augusti 2010

4 av 6 avverkade....

Man kan säga att jag leder delicatoloppet med 4-0 mot mannen!

(blev 5:an i morse för min del.........

Alltså inte nr 5 delicato, utan spåret på ip 5:an:) Men delicato nr 5 kommer snart att slukas av mig framför Dexter och kaffe igen igen igen.........

Det roliga är att mannen nog inte ens vet om detta race:) Det är bara en ursäkt för mig att kunna sätta i mig hela paketet själv eftersom jag då tar vinsten....Å alla vill vi väl vinna va;)

Heeeeja heeeeja heeeeeja jag nu

2 kommentarer:

  1. Låter som en underbar tävling!! :) Du är jätteduktig!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag har farmors pepparkakor, trallallalaaalaaaaaaaa!!!! Min systerdotter Hanna kom hit från finland i morse o hon hade med sig tre påsar :O) När ska vi fika då??? ;O)
    KRAMKRAM

    SvaraRadera