onsdag 18 augusti 2010

Back in the wheel again.....

fast det känns ganska ok. Jag gillar ju mitt jobb och nu inför hösten har jag en del kul att se fram emot. Dansen börjar snart igen och idag så anmälde jag mig till en kurs i spanska:)! Har velat lära mig det sen gymnasiet då jag var på väg men slutade för att lärarn inte var bra. Första dagen på jobbet idag och på lunchen hamnade vi på tacobaren i stinsen igen:) Det är lixom vårt ställe:) Gott och mätt som en plätt blev man. Gick direkt en promenad när jag kom hem så det känns extra skönt just nu. Snart middag och sen dexter i soffan. Som sagt, tillbaka i hjulet men än så länge känns det ok;) Piggar upp mig massor med alla Martina Haags böcker som kom från adlibris häromdagen. Sitter och skrattar högt om och om igen när jag läser. Hon är så jävla rolig och ett gott skratt fölänger ju livet sägs det så jag skrattar vidare:)

4 kommentarer:

  1. Martina är ju sååå kul! Henne skulle man ha som kompis... har du läst den med ekorrn satt i granen o sen helt plötsligt bytte barrträd o hoppa ifrån tallegren? HAHAHA! Älskar hennes böcker!
    KRAMKRAM

    SvaraRadera
  2. Ha ha jag läste högt för mannen just det om ekorren...skrattade så jag grät!!!! Gillar man inte Martina så har man ingen humor! Hon är skitkul!

    Kramen

    SvaraRadera
  3. haha jag tycker inte att hon är skitkul så jag har nog ingen humor. ;-)

    Mia och Klara för mig ÄR humor!! Välkommen hem!! KRAM

    SvaraRadera
  4. Ha ha visst har du humor MEN jag tror att man kanske uppskattar henne mer när barnen blivit lite större och man kommit in i vardagens kaos;). Du lever ju fortfarande i skimrande bebibubblan där du mest fortfarande bara kan njuta av din lilla solstråle. Det är inte riktigt lika mysigt på samma sätt med dagishämtningar, jobb, kaos med allt som ska göras hemma mm;) Så jag säger, Ha ha vänta du bara;) hihihi KRAM

    SvaraRadera