fredag 17 februari 2012

In the middle of snor, host, migrän o tristess!

Lever lite som i ett parallellt universum just nu. Vab sen i onsdags men veckan startade med halvjobbmåndag, hade sån grym migrän så jag pallade inte utan åkte hem o dog. Tisdagen låg jag hela dagen. Onsdagen hade liten tokhostat o snorat hela natten och fick vara hemma och vidare så hela veckan.

Jag går i pyjamas hela dagarna, snyter mitt snor, torkar litens snor, ger oss föda, sover, plockar lite men ger upp efter en stund när det snurrar i huvet. Jag är inte döende dålig men lite lagom utan ork. Har kikat ut i verkliga världen lite då o då men jag känner mig inte alls redo. När näsan är så täppt så man får gå med munnen öppen är man lixom inte så sugen på verkliga världen;) Visst är det märkligt hur off man kan bli när hamsterhjulet lixom tappar greppet på ena sidan.... Man finns där men ändå inte.

Nä nu måste jag ta en dusch och rycka upp mig lite. Kanske tom kan ta på mig riktiga kläder...det är ju ändå fredag!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar