söndag 19 februari 2012

I mitt huvud klockan 05.05 en söndagmorgon

Fan vad det kliar under örhänget!

Undrar om liten tänker vakna av hostan och skrika på mig snart?

Undrar hur lilla farbrorn mår som ligger på ds? Jag saknade att inte få åka till honom igårkväll.

Undrar vad Timbuktu gör just nu?

Om jag ligger riktigt still och nästan inte andas, fortsätter liten sova då en våning upp eller vinner hostan?

Hm, mannens hosta och litens hosta är inte alls bra efter flera veckor, kan det vara mykoplasma kanske?

Men shit vad det kliar, är mina öron i ett konstant nickelallergitillstånd nu för tiden? Fan jag tar väl bort knopparna då.

Japp, kissnödig. Japp, upp och stoppa in napp på hostande liten. Japp, lite snyt och lite nässpray. Sååå, nu sover jag igen....

Oj jag somna men nu vakna jag igen för liten vrålar. Upp och hämta, ner och försöka somna igen.

Jag somnade efter nån timme eller så. Sov till 8 nånting. Upp med liten som har feber och hostar. Mannen i soffan med feber och hosta. Behöver jag säga att jag är less på sjukdomar nu.....

Jobb ikväll igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar