måndag 20 februari 2012

3 av 4 på penicillin.

Mannen har troligtvis lunginflammation, jag bihåleinflammation o liten öroninflammation, fått penicillin allihopa. Stor började igår med feber o hosta, hoppas han får det lindrigt.

Jag o liten har sovit hela dagen efter ett två timmars besök hos läk plus apoteket. Man förstår läget på oss när en busig 2 åring med spring i benen bara vill sova en hel dag.

Fy fan vad dåligt vi mår just nu.

Stressad över frånvaro på jobb gånger två plus att vi ska till fjällen på lördag. . Finns dock ingenting som kan få mig att inte åka. Kan vi inte åka skidor så får vi väl sitta i stugan o äta hela veckan. Lär ju behövas efter den här veckan. Idag har jag ätit 2 tuggor på en rostmacka. Tror det kallas "varasjukdieten" , ruggigt effektiv. Synd bara att dom första kilona man går ner endast är vätska som man sen får på igen när man äter normalt.

Blääää vad bajs jag mår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar