söndag 17 juli 2011

Jag målar och målar med tjockt och med tunt....

och jäklar vad fint det blir!!!!

Barnen blev hämtade av farmor och farfar i morse så jag och mannen kunde måla ett fult furutak till ett fint vitt. Att det endast är grundmålat och ska målas två gånger till talar vi tyst om just nu.

Vi startade dock med en 5 kilometers spårpromenad i skogen. Jättehärligt.

Nu blir det middag och sedan lite Harry Potter i soffan med stor som verkligen vill se dessa filmer. Jag har sett 1 av dom och tyckte den kändes lite barnslig. Har aldrig fattat hela Pottergrejen faktiskt men det är ju rätt typiskt mig att inte digga det alla andra gör.

Imorgon blir det kvällsbåten till Åland och innan dess ska vi packa, vaccinera en livrädd mamma, pappa och en liten mot tbe, fixa bröllopspresent, gå på apoteket mm. Våra barn kommer att jubla över våra aktiviteter imorgon.

Nu checkar jag ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar