torsdag 7 juli 2011

Jag blir så Grrrrrrgah.....

I grunden så gillar jag djur MEN just nu HATAR jag alla djur som vistas inom vårt tomtområde!!!!!

Vet ni hur maktlös man är när det gäller katter?

Det vet jag. Vi har bajs med lukt i vår carport, utanför vår carport, på våra grusgångar överallt, utanför förrådsdörren,, under altanen FUCK jag kan fortsätta länge. VI har inte ens en katt! Detta är grannars katter.

Jag är en tvär och bitter liten kvinna just nu och det finns inte ett skit jag kan göra åt detta problem för tro mig när jag säger att det är ett problem. Att spruta vatten hjälper inte för man ser dom aldrig när dom sitter och bajsar. Hälla ut ättika har inte funkat förr men ska prova igen. Att köpa en kattskrämmare som kostar massor är jag för snål för plus att jag tror inte ens att dom funkar OCH vart fan ska jag sätta den då skitkatterna är överallt????

Don´t blame me för att jag faktiskt vill skjuta på dom litegrann. Med ett luftgevär bara lite så att det svider lite osså blir dom rädda och vill aldrig bajsa här mer ever. Don`t blame me for wanting that! Säger inte att jag ska men jag vill. Shit vad jag vill!

Nej, köpa en hund är INTE ett alternativ då jag faktiskt mest tycker att hundar är lite äckliga och kräver massa tid som jag inte har.

Sa jag att jag gillar djur?

.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar