torsdag 7 juli 2011

About FB


Jag har sagt det förr, säger igen, fattart inte!

Bryr mig inte heller MEN som mannen sa häromdagen och som även jag råkat ut för så har man stött på begränsningar för att man INTE har FB.

Det suger tycker vi!

JAG har inte FB för att:

Jag har inga gamla vänner som jag vill ha kontakt med. Vill jag ha det så går det att ordna på andra sätt.

Jag måste välja, FB eller bloggen,har inte tid för båda.

Jag vill inte ha kontakt med mina vänner på det sättet. Sorry men så känner jag. Jag hetssmsar istället;), ringer eller ses oftare.

Jag vet att JAG skulle inte klara av en del "vänner" som min man skulle ha vilket skulle leda till att jag blir så där tvär och bitter.

Jag vill heller inte bli tvungen att begränsa mig för att även mannen skulle bli lite tvär och bitter för att jag har "den" som vän. Varför därför lixom.

För övrigt så är jag ju lite sån som gärna går emot strömmen,,, och vet ni?

 Jag gillart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar