tisdag 5 juli 2011

Veckans prövning!


Ska jag säga "tack, älskling" eller?????

Det finns två saker jag inte kan ha hemma. Den ena är ballerinakakor och den andra är ländias cocosbollar.

När maken då kommer hem med ett jättepack kakor till en fru med noll karaktär inom detta område så kan man ju faktiskt börja undra om han vill ha sin fru lite rund??????

Fattas bara att någon kommer med ett superpack cocosbollar på det.......

Min prövning denna vecka är då att INTE slita upp ballerinapaketet och hetsäta i mig.

Är på dag 2 nu.........

Lycka till älskade lilla jag!

2 kommentarer:

  1. Hahahahahahaha!!! Håll uuuuut!!!

    SvaraRadera
  2. Jaaaaa, jag gör det gums. Fucking dag 4 nu!!! Mannen har dock ätit halva paketet singoalla och barnen resten plus att han käkat halva bragot. Tyvärr så gillar han inte ballerina så det är dom som återstår.

    Kan inte du komma med lill S så tar dom ju garanterat slut;)

    KraM

    SvaraRadera