lördag 16 juli 2011

En härlig dag med familjen....

med mannens och även de få jag har på min sida.

Min underbara bror, svägerska och den finaste brorsdotter man kan ha. Hon är speciell den tjejen. Påminner mig lite om mig själv när jag var i den åldern. Dock så är nog hon allmänt lite trevligare än vad jag var. Kanske beror på att hon har fina föräldrar som verkligen bryr sig. Hon gör mig glad och jag uppskattar dom stunder vi ses. Det är så kul att få följa henne från liten till snart stor.

Finaste brorssonen är i USA och tränar amerikansk fotboll. Av den grabben blir det något stort. Det lovar jag! Saknade honom idag och längtar tills vi ses då han ska få berätta om sitt livs resa.

Lillkussen med humöret var oxå här. Att min lilla och han är släkt råder ingen tvekan om alls. Aj aj aj vilka killar. Två enmeterstyper med ett ego som heter duga och en vilja som heter dryga. Ai ai ai caramba. Dock så är dom söta som socker bägge två.

Vi saknade gammelmormrar gånger 2. Gamla och trötta ville dom inte deltaga och kanske är det ok att vid 90 samt 97 års ålder få avböja .

En underbart mysig dag. Tack våra fina familjer för att ni finns och gör oss så glada!

Amore!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar