fredag 5 november 2010

RÖR INTE MIN JUL!!!!!

Som vuxen hamnar man ofta i "vuxna diskussioner" om ditten och datten. En återkommande varje år för mig är denna om julklappars vara eller icke vara. Typ att " i år skippar vi till varandra och koncentrerar oss på barnen" Ofta kommer denna från svärmor;) MEN jag vill INTE sluta köpa julklappar!!!!! Jag tycker om att köpa OCH självklart att få!!!!!! Till mina nära och kära men jag sätter gränsen vid släkt som man inte träffar trots att dom har barn. Dom jag träffar vill jag gärna köpa ngt till. Till mannen och ev fler som tänker ta upp detta ämne.....NEJ, jag vill inte, tänker inte sluta att byta klappar med er!!!! Punkt slut!

Julen handlar inte om julklappar såklart men det är ändå en stor del. JO det är det. Sluta vara så förnuftiga och tänka stort. Vår jul handlar om värme, mys, kärlek, mat OCH julklappar!!!! Thats it! Så please, leave the julklapps ifred, jag ber er:)

Ville bara säga det!

GOD JUL om exakt 49 dagar:)))))

2 kommentarer:

  1. Äntligen en vuxen människa som erkänner att den älskar julklappar!!! Jag älskar julen och allt som hör till och absolut julklappar. skulle jag inte få några alls skulle jag bli grymt besviken. Daniel säger alltid att jag inte ska köpa nåt till honom (vågar inte föreslå att inte jag ska få nåt..) Men jag köper alltid en fin present till honom. Tänk va tråkigt att inte ge nåt till den man älskar!
    Jag älskar att leta julklappar och känna att skåpen fylls upp hemma med klappar man hittat. Att ge någon man tycker om den perfekta julklappen är det bästa som finns!!
    Stor kram
    Anna Axén

    Ps vad sägs om att ta en julshoppning ihop?

    SvaraRadera
  2. Det låter som en jättebra idé. Bara du och jag som ÄLSKAR KLAPPARNA:)

    Kramen

    SvaraRadera