onsdag 24 november 2010

Pietist a´la 1790....

Låååång väntan för kanske 50 minuters filmning. Satt från 3 till 6. Dock så fanns det fika så det gick ingen nöd på mig. Så här kanske jag skulle ha sett ut för några år sedan, närmre bestämt 1790. Att jag ser ihoptryckt och tjock ut beror på att 2 kjolar väger typ 10 kilo och dom är uppdragna under bysten. Jag kände mig som en dvärg. Att jag dessutom har en hätta som ser ut som jag har två hundöron gjorde inte saken bättre. Att jag ens lägger ut en bild här är nästan obegripligt;) Jag kände mig allt annat än snygg om man säger så, ha ha ha men kul var det. Ska in imorgon oxå och vara med på ett bröllop. Hörde någon som hört att vi ska till skansen och filma i någon gammal kyrka där. Skoj skoj. Återkommer om det:)

Ett litet eller ganska stort MEN är att jag hela tiden måste gömma mina händer eller snarare fingrar:( Se nästa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar