onsdag 24 november 2010

Beauty by Donya



Som kontrast till tidigare inlägg:) Dessa fina gör att jag inte kan visa mina fingrar. Det passar inte riktigt in på 1700-talet:)
Första gången jag gjorde blev dom vita med lite glitter i och nu är dom rosa. Så fantastiskt fina. Tjejen som gjort dessa fina är Donya på Salong Orkidé i Vallentuna. Jag har gjort mina naglar på massa olika ställen under åren men jag måste säga att denna tjej absolut gjort dom finaste. Hon är superduktig och noggrann och dessutom jättetrevlig OCH har ett bra pris. Hon tycker att ALLA ska ha råd att göra fina naglar och det tycker jag oxå....i like helt enkelt! Så fiiiiina rosa:):):)




2 kommentarer:

  1. Jättefina! Jag är jätte sugen på snygga naglar igen men har inte hittat nån bra tjej att fixa dom hos. Vad tar den här tjejen? Dom rosa var super snyggga...
    kram
    ANNA

    SvaraRadera
  2. Donya tar 490 kr sedan 350 för påfyllning. Superpriser alltså:) Kan skicka nr till dig om du vill ha:) Kram kram

    SvaraRadera