tisdag 9 november 2010

Nu kanske ni tänker att

men snälla, har hon inget roligare att skriva om och JO det har jag MEN jag orkar inte;) Men jag ska väl nämna att nyttiga veckan dvs inget snask, fikabröd, glass eller läsk går väldigt bra:) trots att Mr Ben and Jerry ligger i frysen och väntar på mig. Jag hör den ropa ibland men den får vänta till lördag! Jag simmade igår, 26 längder eller 13 som jag sa fast då räknade jag fram och tillbaka en längd lixom men när J sa 26 så lät ju det mycket längre så jag säger det då istället;) Sträckan är ju dock densamma.

Helgen var mycket migrän men lördagen var vi hos släkt och fick god mat och firade födelsedag. Kvällen tillbringades nere i bowlinghallen med svägerskan och N. Nightbowl i 3 timmar till ett mycket bra pris. Jag ÄLSKAR att bowla även om jag är väldigt ojämn men iaf så vann jag som vanligt;) he he he men oavsett så är det så kul iaf. Dagen efter var mindre kul då jag vaknade efter att endast ha sovit 3 timmar med världens jävla migrän. Tack o lov så gick mannen upp så jag fick någon timme till iaf. Han är nämligen förkyld och mådde apa han med. Dagen gick i ett väldigt lugnt tempo. Typ pyjamastempo fram till lunch eller så.

Nu ska jag gå in och fråga liten varför han står och ropar på mig när klockan är halv 10????? Han säger inte mycket den mannen men mamma kan han:)

Hejå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar