tisdag 14 september 2010

Morgonstund är guld i sängen.....

men jag är inte i sängen........Jag sitter i soffan och kollar på drömmarnas trädgård och önskar intensivt att jag var där jag med:) Har varit vaken sen halv 5, vaknade av att jag hörde stor som låg och hostade som en galning i sitt rum:( Jag låg och tänkte att jag skulle gå upp och ge honom vatten el nåt fast jag kom aldrig så långt för jag var livrädd för att väcka liten, så då låg jag istället och tänkte.....att typ om han hostar en gång till så måste jag gå upp........ok nu om han hostar igen.........eller nu på riktigt om han hostar igen........osså vaknade jag en pyttestund senare för att liten låg och bökade runt i sängen.......bök, stök..........mummel......gnäll......hm låter som han bajsar.........gnÄÄÄÄÄÄÄÄlllllllllllll.........JA, JAG SKA GÅ UPP!!!!!! Klockan har ju passerat kvart över 5 vilket nästan börjar räknas som sovmorgon här hemma. Ta bort bajs och sen välling och nu som sagt, i drömmarnas........Liten sitter framför tv:n på golvet och intensivt hänger med i programmet. Ett klick på cdon och våra värsta gnällstunder kanske är räddade här hemma:) Thank god for television;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar