söndag 26 september 2010

Idag blir en fin dag!

Det blir vad man intalar sig. Med ett positivt sinne blir livet lättare helt enkelt. Mitt lila klagoband är på och jag tänkter fånga dagen idag!

Alla sov till 8 idag!!!!! Det är ju typ världsrekord:) För liten iaf. Tack för det!

Igår sålde vi vagnen. Fick 600 kr mindre än vad vi gav!!!!!!:) Senare på kvällen hittade vi en jättefin sulky på nätet för 1800. Den var dock brun fast det var ju en brun vi ville ha från början tills den gröna kom men nu blir det så iaf. En ny kostar 2700 så vi sparar en slant så det känns bra. Mannen ska fara till Uppsala idag och hämta den:)

Igår var S med familj och fikade och det var jättemysigt. Hennes lilla tjej är bara några månader äldre än min lilla så det är skoj. Som jag skrev förut så har jag saknat henne massor så det faktum att vi är grannar nu gör mig glad i själen!!!!

Idag är det öppet hus på brandstationen så alla som gillar brandmän ska väl dit;) Eller jaha det kanske var för barn mest..........Tycker dom borde ordna en "ladies night ". Man kommer dit och dom står med bara överkroppar och poserar...visar hur man åker på stången lite snyggt.......hur man sprutar med slangen.........å kör med brandbilen.......ha ha ha ha ha ha ha ha

Nu ska jag fixa energigivande frukost till stor som har sin idrottsskola idag.

Carpe diem idag....alla dagar!

1 kommentar: