onsdag 1 september 2010

HEJ ceasarsallad...

vart har du varit hela mitt liv????? Jag har läääänge typ vägrat sallad. Jag är och har aldrig varit en salladstjej, näpp inte alls. Vill ha mat när jag är hungrig och inte sallad. Alltså, jag äter ju sallad men har nog aldrig bara köpt en sallad ute. Ända fram tills denna sommaren. Min första ceasar åt jag på åland och bajja va go den var;) och sen blev det fler lixom:) Idag blev det en från Mc donalds, å okej den var inte gourmet men helt okej. Fucking gourmet var den jag åt i söndags med N på Fridays i stan. Mumma, den var god. Så nu skulle man kunna säga att jag lixom är med ceasar typ.

Å nu kan man ju lätt undra om det händer så fruktansvärt lite i mitt liv så jag ägnar ett helt inlägg till ceasar och nej så är det inte men jag är så flamsig och trött i mitt huvud nu så det är lixom bara sån här skit som kommer fram.

Annars kan jag ju säga att jag simmat idag igen. Igår oxå. Fan va bra jag är:) Med risk för att låta skrytsam så går jag och sover nu istället.

If u are seeking me, i´m with amy, eller kanske mer troligt, ceasar...........!

Undrar varför den heter ceasar? Å den där vita såsen, N......det var äckligt:) Love u

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar