onsdag 8 september 2010

Dyr danspremiär

Tjoho dansen är igång igen:) Äntligen får jag mitt orientaliska behov nästan fullt tillfredsställt:) Härlig svettig start med mycket teknik. Åkte sen förbi N och fikade och kollade killar på nätet. När jag sedan skulle åka därifrån så fick jag en mkt obehaglig överraskning vid bilen. En jävla p-bot!!!!!! Jag fattade ingenting. Det stod att jag inte betalat avgift. Det enda kruxet var att det inte ens var någon avgift där jag stod. Efter 2 förvirrade samtal upp till N så frågade hon tillslut om det inte kunde vara så att p-boten var från dansparkeringen, vilket den såklart var!!!! Dock så har jag stått på den parkeringen under hela förra säsongen och då var det inte avgift. Nu var det avgiftsfritt mellan typ 9-18 SEN avgift!!!!! Hur jävla muppigt är inte det då???

Sen undrar jag bara hur man som p-lisa funkar????? Blir dom sjukt upphetsade när dom kommer till en parkering och där ser en bil som står fel? Hjärtat bankar och pulsen slår och dom fumlar upp blocket och skyndar sig och skriver ner hur man står fel. Fuck att dom står i 5 min och väntar...eller hur inte. Dom rafsar ner i blocket, sliter tag i torkarn och smäller dit lappen på rutan och flapp, dit med torkarn och klimax är nått!!!!!!! Går sen därifrån nöjda och tillfredsställda likt en orgasm i hela jävla kroppen. Ska var för det då som jag bjuder på fucking 300 spänn!!!!!!!###¤%&/()#""""Blir rånad på 300 spänn!!!!!! Sur och bitter? Jag??? Ja lite faktiskt. Min bil är sååå liten och söt så jag tycker gott dom kunde varit snälla. Den tar ju knappt upp en hel ruta ens. Å jag är ju oxå söt så vad är dealen;)

Nu ska jag ta på mitt klagoband och sluta klaga, göra kaffe, duscha och sen ner på sång & rytmik med liten. Se till att bilj-veln står som den ska........###¤¤%"/)(())/"%!!!!!!

Sååå då

Å eftersom det är liiite synd om mig så ska jag synda mig med en chokladboll till mitt kaffe. Så det så!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar