tisdag 21 juni 2011

Pleeeese, rädda mig!!!!!!

Från mig själv. Det snurrar i mitt huvud av vagnar!!!!!!!

Jag kan varenda jävla emmaljunga scooter som finns på blocket nu för det är en sådan det blir nu igen. Frågan är om det blir en vanlig eller den upphottade 2,0:an. Stor prisskillnad. JAG skulle helst bara vilja ha en schysst för 500 lappen max MEN MANNEN min som ALLTID ska engagera sig i ALLT som har med inköp och göra vill ha sitt sagt. -" Den där scootern 2,0 med svarta fälgar är ju skitsnygg ju....."

Det tycker jag med MEN vi har som sagt lagt ut 1800 kr för en vagn som nu inte går att använda. Vi MÅSTE köpa ett nytt tyg till den för att kunna sälja.Plus 700 spänn där. Vad kan vi få för den när vi säljer???? Ingen vet.

Tror att vi är ense om att köpa en hel okej vagn för mindre pengar ändå......Ska bara hitta en sådan oxå.......

Mitt liv är så spännande just nu så jag blir alldeles darrig i hela kroppen. Känner DU det oxå?:)

Ha ha ha ha haaaaaaZzzzzzznark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar