fredag 17 juni 2011

Jag är i vagnland och det går sådär!

Kortfattat:

Jag är så grymt besviken på kronan så jag vill inte ha en kronanvagn nåt mer nu. Förmodligen så tar vi deras snikna erbjudande och köper nytt tyg men sedan så säljer vi skiten.

Nu letar jag efter en annan bra vagn typ emmaljunga igen. Dock så har jag bestämt mig för att den ska vara jättebillig och fin och jag ska hitta detta underbara ex innan tisdag då vi far till Åland. Får se om jag lyckas.

Jag har gått igenom ALLA annonser på blocket som täcker detta område och snart är jag uppe i en ganska stor peng som snos ifrån mig för varje samtal samt sms jag slösar på idioter som är för lata eller dumma för att ta bort sina annonser. Jag säger som A, nuff said om det nu då!

Imorgon blir det tjejmiddag med alla fina ute på altanen i solen och fågelkvittret som kommer att uppenbara sig sisådär efter klockan 17 imorgon om inte tidigare. Det ska bli alldeles lovely.

En blocketpaus kan man säga lixom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar