tisdag 7 juni 2011

Hemma igen!

Jag vaknade med ett ryck inatt och slog upp ögonen och hade ingen aning om vart jag var någonstans..........Kom på efter ett tag att vi ju är hemma och det känns helt overkligt!

Flygresan gick bra men var intensiv med den lille. Vi var helt slut när vi landade på arlanda. Innan vi ens hade startat från skiathos så himlade gubben framför med ögonen och suckade så stressen infann sig redan då.Härligt att redan där få känna på den svenska surstressen. Tack för det jävla gubbe.

Det första jag slogs av när vi kom hem är hur fantastiskt mycket prylar man har och hur fantastiskt lite prylar som man egentligen klarar sig med. Under 2 veckor har vi i princip haft det nödvändiga, visst vissa saker har man saknat men dom är lätträknade. Att komma hem till ALLT är nästan överväldigande fast kanske mer på ett negativt sätt. Jag skulle på allvar vilja rensa bort prylar i mitt liv men vart sjutton börjar man då?

Tillbaka i verkligen så har jag redan satt ett mål för denna vecka och det är att få klart och fixa till uteplatsen. Mannens del är att få den färdigställd och min del är att få piffa lite. Tvivlar på att han gör sin del men jag ska göra min iallfall. Nu kallar vardagen.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar