onsdag 5 juni 2013

Jaha nähä ok....

Lite mera kräk. Liten spydde ner vår säng kl 02.00 inatt. Duscha, byta sängkläder. Sova på en ärta. Minsta lilla ljud stod man givakt. Två språng halvsovandes stod man vid litens säng och trodde han skulle spy lite mer. Det gjorde han inte. En dag av tjat om måste dricka, inte äta fööör många skorpor och inte dricka  föööör mycket välling. Passa upp hela dagen lång. Jaha ja.

Lite lagom innan jobbet så klippte jag gräset. Ordnade en liten allergichock i mina ögon som faktiskt blivit bättre men som nu är tillbaka på ruta noll. Jag får fortsätta med att se trött och sliten ut ett tag till alltså.

Sedan till jobbet. - Vad trött du ser ut! Åh tack!!! Alla sjuka. Kom in till min grupp, jaha nähä jag är tydligen utlånad till andra gruppen idag. Så roligt. Jaha, bara kunder jag inte känner. Ja ja men så skoj. Dock så gick det bra. Jag är ju så jävla bra på mitt jobb så det finns inget jag inte klarar... Fniss. 

Nu har jag tryckt i mig några slevar nutella. Tar mina kliande röda otäcka ögon och går och lägger mig. 

Nattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar