söndag 9 juni 2013

Fy fan vad livet suger ibland!

Har längtat till Åland hur länge som helst. Åkte kvällsbåten i fredags. Kom fram, bäddade sängar och gick och la oss. Jag vaknade mitt i natten, sprang ut på dass och sket vatten, sen spydde jag. Sket några ggr till under natten sen låg jag mest och mådde illa. Låg hela lördagen då solen strålade som mest. Söndagen var det regn. Han vara uppe lite på morgonen. Skulle åka halv 2 båten hem. Kom 9 minuter för sent för bokade bilar, fick ställa oss i kö men blev ändå en av två bilar som inte kom med. Hade ändå turen att få en plats på halv 7 båten hem. Döda tid i Mariehamn några timmar sen hem. Lång jävla båtfärd som kändes som en evighet med en konstan tjattrande 3 åring som ALDRIG är tyst. Jag mådde rätt pissigt på typ alla sätt och vis. Hela färden från båten hem tog aslång tid då alla söliga jävla människor inte kan hålla hastigheten så det tog forever att komma hem. Vad fan är grejen med att köra 60 när det står 70????? Blir så jävla arg på såna puckon. Väl hemma, trött rabiat 3 åring krockar med trött rabiat mamma. KAOS. Nu migränmedicin och isblåsa på huvet. Bitter? Så in i helvete. 

Fucking jävla helvetes pisshelg!!!!!!!

Det blir ALDRIG ALDRIG ALDRIG som man tänkt sig!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar