torsdag 9 augusti 2012

I like to move it move it

Madagaskar 3 med stor idag. Helt klart godkänd även om den är en ganska lång bit från nr 1.

Tänk att jag faktiskt fick till en vänfika på fm med våra barn som lekte. Eller ja, lekte o lekte. Min lilla var mest trött och på humöret: Nej, hon får inte låna den, eller Nej, cykla inte nära mig med mera. Så charmig och det är ju vid såna tillfällen som vi föräldrar känner oss så jävla stolta över våra små guldklimpar. När dom gör helt tvärtemot vad våran bild var. Carpe diem eller vad är det för skit jag brukar dra till med;)

Blev en tur till centrum och klippa barn, apotek och ica. Avslut av dagen blev alltså bio.

Imorgon åker vi till mormorstugan på Åland igen och hoppas på fint väder. Väl på plats där ska jag fortsätta min resa inom spring. Har aldrig gillat och springa annat än när jag måste men jag håller ändå på med att öva upp mig inom detta område. Mår skit när jag inte kan träna ordentligt så spring känns som en bra grej just nu.

Tänker på dig syster som har det jobbigt nu. Det blir bättre även om det bara är mörker just nu. Fortsätt med att krama barnen lite extra och ta dagen som den kommer. Kärlek till dig!


Bloggat från min ajfån

Location:I sängen

1 kommentar: