tisdag 28 augusti 2012

" Hej mitt vabbland, nu är jag här", Premiär!

Inte dödssjuka men lagom med häng lite snuv o pytteytte feber så man ska vara hemma. Tyvärr inte tillräckligt sjuka för att ligga nerbäddade i varsin säng lugna tysta och på droger, i wish!

Nej, dom är litegrann men tillräckligt friska för att orka tjafsa, skrika och slåss.

Det är kul med barn, nästan jämt. Jag biter ihop idag för imorrn drar jag iväg på kryssning med jobbet till Tallin och kommer åter på fredag. Jag ska sova ensam i en hytt i två hela nätter. Jag ska äta god mat och frukost ensam utan barn o skrik. Jag ska vara helt barnfri i 40 timmar!!!!!!!!! Finns bara ett enda ord för detta och det är LYX!!!!!!!! (att vi ska jobba lite gör ingenting alls för ovannämnda tar över ändå).

God dag på det då!


Bloggat från min ajfån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar